martes, 17 de noviembre de 2015

Co znamena vaporisateur

Preklad „vaporisateur“ z francuzstiny do slovenciny v prekladovom online slovniku. Najrelevantnejsie vysledky prekladu „vaporisateur“ do slovenskeho jazyka. Obsah online stranky webslovnik.sk je chraneny autorskym zakonom. Prepis. Parfem je obecne oznaceni smesi esencialnich oleju a dalsich aromatickych latek. Ma za ukol Hlava (vysoke tony) je to prvni, co je po aplikaci uciteno. Zakaznik: Dobry den, to co jste mi poslali neni Hugo Boss Femme. Dostal jsem je v jednom obchode, ze s nim mohu nakoupit na internetu. Pro upresneni: vaporisateur - tento napis na krabicce oznacuje, ze vune ma.

Hi girls. I am about to buy Lolita Lempicka online but "Lolita Lempicka Vaporisateur Natural Spray 50 ml EDP" is written and that confused me. VAPORISATEUR - dotaz na vyznam ciziho slova, pokud vyznam znate, prosim vlozte jej. VAPORISATEUR - VAPORISATEUR natural spray TOALETNI VODA Jakekoliv nedovolene kopirovani slovniku je trestne a bude postihovano dle.

13. Prosinec 2011 Mrkni sem, je tam jeden padelek Gucci v podobnem flakonu, ale pise se ve spodni casti je vyryty objem vune v ml spolu s napisem Vaporisateur Natural jinak prvni co me napadlo, ze ta hadicka je dost dlouha, ale nejsem. Tlumaczenie "vaporisateur" w slowniku francusko-polski w Glosbe vaporisateur est regle peut indiquer un echauffement excessif du boitier de l absorbeur de CO w ktorych sie znajduja, i otaczajacy je obszar sa spryskiwanie odpowiednim.

Parfem – Wikipedie

Le vaporisateur (m), de spuitbus. de verstuiver (m). de vaporisator (m). Bron: interglot. Voorbeeldzinnen met `vaporisateur`. -. Staat je antwoord er niet bij of heb je een vraag waarbij het vertaalwoordenboek geen FR>NL: co-contractant. Nikos Sculpture Eau de Toilette Vaporisateur Spray for Men 100 ml. Sorry, this item is not. would buy again. Published 3 months ago by Mr. J. E. Smythson.

Miss Dior Miss Dior Eau de Parfum Vaporisateur Spray 100ml

25 Srpen 2015 paco rebenne, 1 MILLION, EAU DE TOILETTE, VAPORISATEUR SPRAY Lahvicka je vlozena do papirove skladacky zlate barvy s cerne. En inscrivant mon email, je certifie avoir plus de 18 ans et j.accepte les regles de confidentialite et la politique de cookies. No thc. KanaVape est un produit. Decouvrez Chance EAU DE PARFUM VAPORISATEUR. Une chance s.offrait, je la pris. Mademoiselle Chanel savait que la vraie chance etait celle qu.elle.

Vaporisateur chasse-ours 1% 225 g de Frontiersman > Mountain Equipment Coop. Livraison gratuite disponible. Miss Dior Miss Dior Eau de Parfum Vaporisateur Spray 100ml - kosmetika a Miss Dior je nasledovani legendarni vune Miss Dior, ktera uz od roku 1947 je.

Antimoustiques en vaporisateur (30 % DEET) 50 ml de Muskol > Mountain Equipment Co-op. Livraison gratuite disponible.

Stanoveni nebezpecneho vyrobku - paco rebenne, 1 MILLION, EAU

6 Nov. 2015 CITRUS SPRAY LeKUe Je n.y croyais pas trop mais la, je suis completement Le Citrus Spray vaporisateur a agrumes de Lekue est une. 15 Oct. 2015 Vous etes beaucoup a avoir opte pour le vaporisateur, du moins sa Je garde mon vaporisateur 1 mois environ, si votre vaporisateur a un. 21 Juin 2015 Une frisee qui ne veut pas avoir les cheveux raides, ca existe et je suis convaincue que je ne suis pas la seule! Chez nous, tout le monde est.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ver también