domingo, 1 de marzo de 2015

Komunikat overclocking failed

Skoro wywala ci komunikat "OverClocking failed" to oznacza, ze FSB albo napiecie procesora sa nieprawidlowe. Podaj dokladna specyfikacje procesora i MoBo. Komunikat Overclocking failed i BSOD-y. (P.S ten screen nie jest moj) Tak wiec wzialem i rozkrecilem kompa, wszystko w najlepszym porzadku. Awaria PC - komunikat "Overclocking failed" - napisal w Procesory i plyty glowne: Na poczatek konfig: Phenom II 965 + Fortis Asus M4A89GTD.

2 Wrz 2009 BIOS - Overclocking failed. komp nie wstaje wszystko pieknie ladnie, ale po chwili widze komunikat "Overclocking Failed" i F1 zeby wczytac. Co jakis czas pokazuje mi sie ten komunikat. Juz mi sie pokazal ze 3 razy w tym miesiacu. Wczesniej jakos sobie nie przypominam moze.

A wiec na ekranie wyswietla mi sie taki komunikat: Overclocking failed Please enter Setup to re-onfigure your system. Pres F1 to run Setup. 26 Cze 2012 Witam Mam problem z komputerem. tzn. jest to komputer znajomego i nie mialem z nim do czynienia do tej pory. komp mial plomby z 2007 roku.

Komunikat Overclocking failed i BSOD-y. - elektroda.pl

Witam Wczoraj przytrafila mi sie taka sytuacja,a mianowicie gdy komputer byl jakis czas wlaczony w pewnym momencie zrobil sie ciemny. Mam pewien problem, gdy wlaczam kompa to od razu pojawia mi sie komunikat. Warning! The previous performance of overclocking is failed.

Bluescreeny podczas uzytkowania, czarny ekran po wlaczeniu

Witam Dzis gdy odpailem kompa pojawil mi sie komunikat. Waring: System BOOT Fail Your system maybe OverClock fail or POST interrupted. Wiec wciskam przycisk startowy na kilka sekund by go wylaczyc, i przy ponownym uruchamianiu pokazuje komunikat: Overclocking failed!. 31 Paz 2003 wczoraj kompa, i jak go wlaczam to zaraz po wykryciu dyskow wyskakuje mi taki komunikat: CPU has been changed or Overclock fail.

20 Lut 2007 Komputer uruchamia mi sie za ktoryms dopiero razem, po czym wyskakuje komunikat "CPU has been changed or Overclock fail. Please. Odlaczajac kabel zasilania po kilku godzinach komputer sie wlaczy normalnie, lecz pojawia sie komunikat Biosu: Overclocking failed! Please.

Witam Zlozylam wlasnie nowy komputer: zasilacz Chieftec GPS-450AA-101A 450 W plyta: AMD 780V Socket Am2+ Ram: DDR2 2048 MB Procesor: AMD Athlon.

Waring: System BOOT Fail - Systemy operacyjne Windows - Forum

4 Sty 2008 Nie wiem czy czasami problem na tych plytach nie tkwi w kontrolerze pamieci tego procka: warning cpu overclock fail -bo ten komunikat tez. 2 Sie 2014 Nastepnie podczas wyswietlania ekranu POST pojawial sie komunikat: "OC failed please enter setup", chwile pozniej komputer sie wylaczyl. 14 Lip 2010 Wlaczasz go spowrotem i wyswietli ci sie komunikat: "Overclocking failed. Press F1 to continue or F2 to enter setup" czy cos takiego. F1 - laduje.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ver también